Budowa task systemu opartego na zabijaniu potworów. Nowym graczom na początku dało by ekwipunek w inny sposób niż skrzynka, a jednocześnie by sobie trochę na to zapracowali. Równocześnie warto było by go dopracować, co by na wyższych poziomach nie polegał na zabijaniu tysięcy postaci, a był wymagający i coś dawał.
Od pewnego poziomu można by zrobić random nagrody w postaci cc/mr/item
Task 1 - 20 Troll - Life ring (quest jeszcze na rooku, cos tam pomoże)
Task 2 - 30 Minotaur guard - Warrior helmet
Task 3 - 50 Orc berserker - 1cc
Task 4 - 40 Orc Warlord - 1cc
Task 5 - 30 Dragon Lord - Mystic turban ( nie za szybko a się przyda )
Task 6 - 30 Giant Spider - Boh
Task 7 - 100 Hydra - Blue robe (trochę expienia, a w poli i edro szybko idzie.)
Task 8 - 30 Ancient Scarab - Magic rune
Task 9 - 50 Warlock - 5cc
Task 10 - 50 Demon - Losowo jakaś cześć z Demon setu
Task 11 - 50 Behemoth - Steel boots
Task 12 - 50 Belfegor - 5cc
Task 13 - 30 Ancient Spider - Magic Rune
Task 14 - 50 Dragon King - 10x Mana rune
Task 15 - 50 Serpent spawn - 20cc
Task 16 - 150 Demon - Bless Amulet
Task 17 - 50 Dark Messenger - Magic rune + 20cc
Task 18 - 50 Herman IV - 20cc
Zmiana schematu
Od tego momentu można by zmieniać różnorodność tasków. Na tym etapie już gracz ogarnia aka, więc można zrobić dodatek do expienia mieszając z silniejsztmi mobami co 5 lvli typu Hexe, Morgi.
Na początek po 50 moba, aby trochę polatać po mapie oraz poznać miejsca, jednocześnie nie zapełniając expowisk.
Ewentualnie można by zwiększyć ilość tasków dla małych lvli, aby jeszcze roha załapali.
To taka sugestia na szybko, wspólnie będzie można wymyślić coś fajnego, żeby Pavlus miał co robić 🙂